هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
دوشنبه 19 اسفند 1392  1:25 PM
آغاز دور برگشت ليگ برتر تنيس روي ميز بانوان در اصفهان

مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر تنيس روي ميز بانوان باشگاههای کشور از امروز در اصفهان آغاز شد.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، بعد از دو هفته استراحت بازيكنان، ليگ برتر تنيس روي ميز بانوان باشگاههاي كشور با برگزاري ديدارهاي دور برگشت از سر گرفته شد.

مرحله برگشت و نهايي اين مسابقات از امروز دوشنبه نوزدهم اسفند در خانه تنيس روي ميز اصفهان آغاز گردید كه طي آن ۱۱ تیم حاضر در دو گروه به مصاف هم می‌روند.

در پایان مرحله رفت و در مسابقات گروهی رده بندی هر دو گروه به شرح زير به دست آمد:

در گروه یک که با حضور ۶ تیم برگزار شد، نیک اندیش شهرداری اصفهان با چهره‌هایی همچون ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، پریسا صمدی، منصوره رضایی، زهرا علوی، مینا عابدی و مائده مهرابی موفق شد با کسب ۱۰ امتیاز در مکان نخست این گروه قرار بگيرد. رستوران نمونه قزوین با ۹ امتیاز و توپ سفید گلستان با ۸ امتیاز رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. هیات همدان با ۷ امتیاز، پتروشیمی بندرامام با ۶ امتیاز و هیات سمنان با ۵ امتیاز رتبه های بعدی را بدست آوردند.

در گروه دو که ۵ تیم شرکت داشتند تیم مس کرمان نایب قهرمان سال گذشته با استفاده از بازیکنانی همچون مریم و مهشید صامت، فاطمه جمالی فر، سارا شهسواری، حمیده ایرانمنش و شهرزاد افشاری با کسب ۸ امتیاز در مکان نخست گروه دو جای گرفت، پاکنژاد اسپرت تهران با ۷ امتیاز و هیات خوزستان با ۶ امتیاز رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. پارس تهران با ۵ و هیات گلستان نیز با ۴ امتیاز مکان چهارم و پنجم این گروه را بدست آوردند.

پس از برگزاری مسابقات مرحله برگشت گروهی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت که در نهایت در پایان روز ۲۰ اسفندماه قهرمان رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

گفتني است رقابت‌هاي دور برگشت و نهايي از ساعت ۹ صبح در خانه تنيس روي ميز اصفهان واقع در خانه اصفهان، خيابان رزمندگان، خيابان بنفشه جنوبي، كوچ ميخك آغاز مي‌شود. بانوان علاقه مندا به اين رشته مي‌توانند به صورت رايگان اين ديدارها را تماشا كنند.